فروش شیلنگ آب خانگی ارزان در ایران

به جسمی بلند و طولانی که از جنس پلاستیک است و برای انتقال مایعات از یک نقطه به نقطه دیگر کاربرد دارد شیلنگ می گویند که در انواع مختلفی تولید می شود. یکی از انواع این شیلنگ ها، شیلنگ آب خانگی می باشد که امروزه در تمامی منازل کاربرد بسیاری دارد.

طبق آمار گرفته شده میزان فروش شیلنگ آب خانگی ارزان در ایران رواج بسیاری داشته است و مورد توجه افراد بسیاری در سراسر کشور قرار گرفته است. دلیل ارزان بودن این محصولات این است که این شیلنگ ها بیشتر ساخت داخل کشور می باشد لذا هزینه انرژی کمتری صرف تولید آن می شود.

فروش شیلنگ آب خانگی ارزان در ایران

مدل های مختلف شیلنگ آب خانگی در بازار

مدل های مختلف شیلنگ آب خانگی در بازار شیلنگ آب خانگی در کارهای مختلفی استفاده می شود از جمله فعالیت هایی چون: شست و شوی ماشین ها، شستن حیاط و منازل، شستن فرش ها و شستشوی درب خانه ها و غیره فقط چند مورد از این فعالیت ها می باشد.

همانطور که گفتیم امروزه شیلنگ آب خانگی توسط بسیاری از کارخانه های معتبر داخلی با قیمت ارزانی در سراسر کشور عرضه می شود. امروزه در بازار انواع شیلنگ خانگی در برندها، طرح ها، رنگ ها و اندازه های متفاوتی به فروش می رسد.

این محصولات دارای مدل های مختلفی می باشد از جمله چند مورد از آن ها شامل:شیلنگ خانگی مدل گلستان، مدل مرجان و مدل گلشن می باشند که در بازار و فروشگاه های اینترنتی رواج بسیاری دارند.

همچنین شیلنگ های آب با توجه به کاربرد مختلفی که در صنایع گوناگون دارند به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • شیلنگ های صنعتی
  • شیلنگ های باغبانی و خانگی
  • شیلنگ های کشاورزی

قیمت عمده شیلنگ آب خانگی در بازار

قیمت عمده شیلنگ آب خانگی در بازار به طور کلی انتقال آب یکی از مصارف اصلی شیلنگ ها در تمامی مصارف مختلف می باشد به همین دلیل میزان تولید این محصولات همواره رواج بسیاری در کشور ما داشته است .

به دلیل کاربردهای متفاوت شیلنگ ها، این محصولات به صورت عمده عرضه می شوند لازم است بدانید که قیمت عمده شیلنگ آب خانگی در بازار بسیار ارزان می باشد و افراد به دلیل هزینه پایین در خرید عمده، سعی می کنند بیشتر این محصولات را به این نحو خریداری کنند.

این نکته بسیار مهم است که بدانید عوامل بسیاری بر روی قیمت شیلنگ خانگی تاثیر دارد که می توان به مواردی چون: متراژ شیلنگ، مواد اولیه در ساخت آن، برند تولید کننده آن و همچنین به سایز دهانه آن اشاره کرد.

افراد می توانند این محصولات را به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه هایی که تحت نمایندگی های این محصولات فعالیت می کنند آن ها را به صورت های متفاوتی خریداری کنند.

درباره‌ی aliz.dm

همچنین ببینید

شلنگ های ترکیبی

قیمت شیلنگ های آب نخ دار مرغوب و مقاوم

قیمت شیلنگ های آب نخ دار مرغوب و مقاوم بسیار مناسب می باشد. انواع شلنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.
×