شیلنگ آب حیاط

شیلنگ آب حیاط یک از انواع شیلنگ محسوب می شود که از جمله مصارف آن می توان به استفاده آن در باغ ها و حیاط و شستشوی فضاهای مسقف اشاره نمود. شلنگ های آب سایزهای مختلفی دارند که این سایزها عبارتند از  ۱/۲ اینچ، ۳/۴ اینچ، ۱ اینچ، ۱ و ۱/۴ اینچ،۱و ۱/۲ اینچ ، ۲ اینچ است.

باید با استفاده در حیاط و باغ و در صورت وجود پمپ کف کش و رها بودن شلنگ در فضای باز و تابش نور مستقیم آفتاب به آن باید نوع مناسب آن را انتخاب کرد.

در صورت کهولت سن فرد مصرف کننده جهت جمع آوری راحت تر شیلنگ، شیلنگ های سایز بالا به خاطر وزن بالای کلاف در شیلنگ آب حیاط توصیه نمی شود. به جای آن استفاده از شلنگ های مقاوم تر که عمر بالایی داشته و نیازی به جمع کردن آنها نباشد توصیه می شود

شیلنگ آب چیست؟

انسان ها برای جابه جا کردن مهمترین مایع موجود بر روی زمین یعنی آب که به مایع حیات نیز مشهور است، به وسیله ای سبک و تو خالی و دراز نیازمند شدند که امروزه به آن شیلنگ می گویند.

شیلنگ های آب در بازار بر اساس سایز دهنه ی آنها دسته بندی می شوند که این دسته بندی به شکلهای مختلفی در بین فروشندگان و خریداران این محصول مطرح می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

شیلنگ آب حیاط

قیمت و سایز شیلنگ آب حیاط

قیمت وسایزشیلنگ آب در بازار

هنگامی که شما می خواهید از قیمت شیلنگ آب به صورت عمده و جزیی مطلع شوید و قیمت این کالا را از فروشنده می پرسید حتما از شما می پرسد که شیلنگ با چه سایزی می خواهید. ما در این بخش سایز شیلنگ ها را برای شما به طور کامل میگوییم:

    نمره ۲

    نمره ۲٫۵

    نمره ۳

    نمره ۴

    نمره ۵

    نمره ۶

سایز شیلنگ آب بر اساس اینچ

    ۱/۲ اینچ

    ۳/۴ اینچ

    ۱ اینچ

    ۱٫۱/۲ اینچ

    ۱٫۱/۴ اینج

    ۲ اینچ

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که مثلا منظور از شیلنگ با نمره ۲ شیلنگ چند اینچی است؟

در این قیمت به شما می گوییم که هر نمره برابر چند اینچ است که اگر در بازار از فروشنده و یا خریداری شنیدید که شیلنگ آب نمره ۲ یا ۵ می خواهم منطورشان شیلنگ چند اینچی است:

    نمره ۲ = ۱/۲ اینچ

    نمره ۲٫۵ = ۳/۴ اینچ

    نمره ۳ = ۱ اینچ

    نمره ۴ = ۱٫۱/۲ اینچ

    نمره ۵ = ۱٫۱/۴ اینج

    نمره ۶ = ۲ اینچ

شیلنگ آب حیاط

طول کلاف های شیلنگ آب حیاط

طول کلاف شیلنگ های آب

معمولا شیلنگ های آب بعد از تولید به کلاف ها با طول های مختلفی بسته بندی می شود که در این شرکت کلاف های شیلنگ های آب و گاز تولیدی معمولا ۵۰ متری می باشندو البته توجه داشته باشید که بسته بندی کردن شیلنگ ها با طول مورد نظر مشتریان هم امکان پذیر می باشد در سفارشات عمده و حجم بالا.

در ادامه شما لیست قیمت شیلنگ آب که سعی نموده ایم انواع مختلف آن را برای شما بیان کنیم، مشاهده می کنید:

قیمتهایی که مشاهده می کنید احتمالا دچار نوسانات خواهد شد و بدانید که این قیمت ها بر اساس حجم خرید و کیفیت مورد نظرتان متفاوت خواهد بود.

قیمت شیلنگ آب معمولی

در تولید شیلنگ های آب امکان ایجاد طرح های مختلف و متنوع در جداره بیرونی شیلنگ وجود دارد در واقع می توان و شاید بیش از آن طرح برای شیلنگ های آب در بازار شیلنگ سازی و صنعت تولید این محصول پر کاربرد سراغ گرفت که هر کدام جذابیت ها و ویژگی های ظاهری خود را دارند به عنوان مثال شیلنگ های آجدار یا کلنگ هایی که به صورت نوارهای اریب بر روی آن ها نقش بسته و شلنگ هایی که یک لایه شفاف بر روی آنها ایجاد می شود همه این ها از انواع مدل ها و طرح های ظاهری شیلنگ می باشد البته شیلنگ از دو لایه مجزا تشکیل می شود نمونه های تک لایه ای هم وجود دارد به عنوان مثال شیلنگ های تماس که از قطر کمتری برخوردارند و معمولاً به صورت شفاف نیز تولید می شود .

شیلنگ آب حیاط

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره بازارفروش شلنگ حیاط پلاستیکی به مقاله دیگر ما در همین سایت مراجعه نمائید.

درباره‌ی aliz.dm

همچنین ببینید

انواع شیلنگ 2.5 عاج دار ایرانی

انواع شیلنگ 2.5 عاج دار ایرانی

انواع شیلنگ 2.5 عاج دار ایرانی با قیمت مناسبی در بازار به فروش می‌رسد.این شیلنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.
×