شیلنگ نخ دار و کاربری آن

شیلنگ نخ دار و کاربری آن از دیگر شیلنگهای مشابه استفاده بهتری دارد که مهمترین این مزیتها را می توان به شکل زیر به شما معرفی نمود:
در گرمای متفاوت می توان از آن بهره گرفت بدون اینکه استقامت و کارایی خود را از دست بدهد این حدود دما تقریبا بین منفی ۲۰ درجه سانتی گراد الی مثبت ۸۰ درجه سانتیگراد می باشد.
اصولا این شیلنگها در مقابل آفتاب و گرما و برخی از اشعه هایی که ممکن است کل آن را را تحث تاثیر خود قرار دهد و به عبارت دیگر شیلنگ را از بین ببرد بسیار مقاوم هستند.

 این شیلنگ ها را می توان با مواد شوینده تمیز کرد و شستشو داد. البته باید توجه داشت که نباید این مواد شوینده اسیدی باشند.

شیلنگ نخ دار میتواند فشارهایی بسیار بالایی را تحمل نماید که اگر بخواهیم یک حدود و به عبارت دیگر یک بازه ی عددی برای تحمل فشار آن تعیین نمود خواهیم گفت: ۲۰ تا ۶۰ بار

در برخی از شیلنگ های آب که از یکسری نخ های خاص و بهداشتی و قدرتمند در بدنه ی آن استفاده می شود، شیلنگ فشار قوی آب گفته می شود.

شیلنگ نخ دار و کاربری آن

قیمت شیلنگ نخ دار و کاربری آن

در اغلب شیلنگ های آب که از یکسری نخ های خاص و بهداشتی و قدرتمند در بدنه ی آن استفاده می شود، شیلنگ فشار قوی آب گفته می شود.

شیلنگها نخ دار از قیمتهای بسیار خوب در کشورنسبت به سایر کشورهای جهان برخوردار می باشند. اگر بخواهیم قیمت شیلنگ نخ دار فشار قوی آب را در ایران نسبت به سایر مناطق جهان بررسی کنیم به این موضوع پی خواهیم برد که قیمت شیلنگ نخ دار تولید شده در ایران چه بسیار ارزان تر از سایر شیلنگ های تولید شده در کشورهای مختلف جهان می باشد.

چنانچه در ابتدای این مطالب گفته شد اگر خریدار انبوه این کالای مهم و پرکاربرد هستید می توانید از تیم پشتیبانی این شرکت بخواهید که قیمت شیلنگ نخ دار را به شما اعلام نموده و سپس حجم مورد نظرتان برای خرید را به راحتی خریداری نمایید.

مزایای شیلنگ های نخ دار

شیلنگ های نخ دار دارای مزیت های بسیاری نسبت به سایر شیلنگ های موجود در بازارهای جهانی می باشد. مهمترین این مزیتها را می توان به شکل زیر به شما معرفی نمود:

در دماهای مختلفی می توان از آن استفاده کرد بدون اینکه استقامت و کارایی خود را از دست بدهد. این حدود دما تقریبا بین منفی ۲۰ درجه سانتی گراد الی مثبت ۸۰ درجه سانتیگراد می باشد.

    معمولا شیلنگ های نخدار در برابر نور خورشید و برخی از اشعه هایی که ممکن است ساختار شیلنگ ها را تحث تاثیر خود قرار دهد و به عبارت دیگر شیلنگ را از بین ببرد بسیار مقاوم هستند.

    شیلنگ های نخدار را می توان با مواد شویند شستشو داد و آن را تمیز کرد. البته باید توجه داشت که نباید این مواد شوینده اسیدی باشند.

    این شیلنگ قادر است فشارهایی بسیار بالایی را تحمل نماید که اگر بخواهیم یک حدود و به عبارت دیگر یک بازه ی عددی برای تحمل فشار آن تعیین نمود خواهیم گفت: ۲۰ تا ۶۰ بار

قیمت شیلنگ نخ دار فشار قوی

در برخی از شیلنگ های آب که از یکسری نخ های خاص و بهداشتی و قدرتمند در بدنه ی آن استفاده می شود، شیلنگ فشار قوی آب گفته می شود.

شیلنگهای نخ دار از قیمتهای بسیار مناسبی در بازار ایران نسبت به سایر کشورهای جهان برخوردار می باشند. اگر بخواهیم قیمت شیلنگ نخ دار فشار قوی آب را در ایران نسبت به سایر مناطق جهان بررسی کنیم به این موضوع پی خواهیم برد. قیمت شیلنگ نخ دار تولید شده در ایران چه بسیار ارزان تر از سایر شیلنگ های تولید شده در کشورهای مختلف جهان می باشد.

شیلنگ نخ دار و کاربری آن

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت شیلنگ های نخ دار به مقاله دیگر ما در این سایت مراجعه نمایید.

درباره‌ی aliz.dm

همچنین ببینید

انواع شیلنگ 2.5 عاج دار ایرانی

انواع شیلنگ 2.5 عاج دار ایرانی

انواع شیلنگ 2.5 عاج دار ایرانی با قیمت مناسبی در بازار به فروش می‌رسد.این شیلنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.
×