انواع شیلنگ آب نخ دار

انواع شلنگ آب نخ دار در بازار فروش بسیار وجود دارند وشلنگ آب نخ دار از انواع شلنگهای با کیفیت و مرغوب در امر آبیاری زمین های کشاورزی و نیز استفاده در مصارف خانگی و ساختمانی می باشد.

با توجه به اینکه در داخل این نوع از شلنگ ها تارهای نخ محکم قرار می‌گیرد بنابراین از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در مقابل صدمات بیرونی و نیز گرما و سرمای بیرونی مقاوم و پایدار می باشد .قیمت این نوع از شلنگها نیز مناسب و پایین می باشد.

انواع شلنگ آب نخ دار

قیمت انواع شلنگ آب نخ دار

انواع شلنگ آب نخ دار

شلنگهای آب نخ دار نوعی شلنگ معمولی است که داخل آن از تارهای نخ بسیار قوی قرار گرفته و از جنس لاستیک و یا پی وی سی می باشد و نخهای داخل آن باعث می شوند که در مقابل انعطاف و ضربات بیرونی خاصیت ارتجاعی خود را از دست نداده و سوراخ و فرسوده نشود.

شلنگ ها دارای انواع شلنگ آب نخ دارمی باشند که بر اساس لایه های محافظ ای که در آن قرار دارد از فشارهای وارده بیرونی بسیار مقاوم می باشد از آنجایی که داخل آن باعث استحکام بالای آن می شود این امر موجب می‌شود که در اثر فشار بالا مقاومت خود را از دست ندهند و در مقابل گرمای بیرونی و آثار نور خورشید مقاومت لازم را داشته باشند .

شلنگهای آبی نخدار برای انتقال بسیاری از مایعات و سیالات افراد مورد استفاده قرار میگیرد از جمله برای جابجایی آب نفت روغن هوای فشرده می توان از آنها به خوبی استفاده کرد. با توجه به کیفیت و لایه های مختلفی که در این نوع شلنگ ها وجود دارد قیمت آن نیز بر این اساس متغیر می باشد و لذا هر چه این شلنگها دارای ضخامت بالاتر و قطر بیشترو نخ های قرار داده شده در آن بیشتر باشد به طور طبیعی قیمت آنها نیز به مراتب بیشتر می باشد و کیفیت آن نیز بالاتر خواهد بود.

مراکز خرید انواع شلنگ های نخدار در ایران

انواع شلنگ آب نخ دار

می دانیم کیفیت و مقاومت انواع شلنگ آب نخدار به موادی است که در داخل متن این نوع از شلنگ ها به کار برده می شود و هر چقدر کیفیت مواد ها بالاتر باشد مرغوبیت این نوع از شلنگ ها هم بالاتر بوده و در مقابل صدمات بیرونی مقاوم تر خواهد بود .

با توجه به مقاومت بالای انواع شلنگ آب نخ دار میتوان آنها را برای بسیاری از کاربردهای بشریت استفاده کرد من جمله در شهرداری ها برای اطفاء حریق و در مراکز ایستگاه های آتش نشانی به کار گیری نمود. جهت تهیه انواع شلنگ های آب نخ دار متقاضیان می‌توانند از طریق کارخانه های تولیدی به صورت مستقیم خریداری نمایند و یا اینکه از طریق دفاتر فروش و نمایندگان این کارخانه ها در شهرهای مختلف با قیمت بسیار خوب و با کیفیت مورد نظر تهیه و خریداری نمایند .

انواع شلنگ آب نخ دارهمچنین سایت‌های اینترنتی نیز می تواند جوابگوی متقاضیان در این رابطه شود شرکت اوجا شیلنگ نیز یکی از محل های معتبر برای خرید شیلنگ های آب نخ دار می باشد که با قیمت و کیفیت بالا می‌تواند در اسرع وقت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

درباره‌ی aliz.dm

همچنین ببینید

انواع شیلنگ 2.5 عاج دار ایرانی

انواع شیلنگ 2.5 عاج دار ایرانی

انواع شیلنگ 2.5 عاج دار ایرانی با قیمت مناسبی در بازار به فروش می‌رسد.این شیلنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.
×