قیمت و کاربرد شلنگ آب خانگی

قیمت و کاربرد شلنگ آب خانگی بسیار زیاد می باشد. شیلنگ های آب از جمله شلنگ های بسیار کاربردی در کارهای ساختمانی و خانگی می باشد. و در باغ و همچنین موارد های ساختمانی و شستن وسایل نقلیه فضاهای سرپوشیده استفاده می‌گردد. شلنگ های آب خانگی در اندازه‌های دو و دو و نیم بسیار کاربرد داشته و در متراژ ۵۰ متری می‌توان آن را از بازار خریداری کرد.

هر متر در بازار در حال حاضر حدود ۱۰ هزار تومان با کیفیت خوب می باشد. که شرکت تولیدی اوجا شیلنگ انواع شلنگ های با کیفیت و مرغوب خانگی را با قیمت های بسیار مناسب تولید می‌کنند. و می‌توانند جهت فروش آن را در مقادیر زیادی با قیمت‌های مناسب‌تری خریداری نمایند. هر حلقه از این شلنگ های ۵۰ متری و در وزنهای ۵ و ۶ کیلوگرم حدود ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.شلنگ آب خانگی سایزهای مختلفی دارند.شلنگ آب خانگی

در صورت کهولت سن، فرد مصرف کننده جهت جمع آوری راحت تر شلنگ. شلنگ های سایز بالا (به خاطر وزن بالای کلاف شلنگ) توصیه نمی شود. قیمت و کاربرد شلنگ آب خانگی به جای آن استفاده از شلنگ های مقاوم تر که. عمر بالایی داشته و نیازی به جمع کردن آنها نباشد توصیه می شود.

در صورت وجود پمپ در مسیر آب استفاده از شلنگ های با سایز داخلی کمتر . ولی با منجید بهتر و جداره ها (لایه ها) بیشتر جهت تحمل فشار پمپ توصیه می شود.

قیمت و کاربرد شلنگ آب خانگی

کاربرد شلنگ آب خانگی

قیمت و کاربرد شلنگ آب خانگی

شلنگ های اوجا شیلنگ یکی از برندهای شناخته شده بازار ایران می باشند. این برند توانسته با تولید انواع شلنگ آب خانگی سهم بازار قابل قبولی را به دست بیاورد. بیشترین کاربرد شلنگ آب خانگی در مصارف خانگی و عمومی است. قطر، ضخامت و وزن کمتر این شیلنگ در مقایسه با بعضی از مدل های دیگر داراکار باعث شده بیشتر کاربرد خانگی پیدا کند. برای اطلاعات بیشتر به مقاله ای که در سایت حاضر منتشر کردیم مراجعه نمایید.

شیلنگ آب خانگی اساساً با توجه به انعطافی که دارد و امکان تولید آن در قطرها، سایزها و نیز متراژ طول مختلف کاربردهای بسیار دارد. از جمله موارد مصرف آن در حوزه کشاورزی، باغبانی، صنعتی و ساختمانی می باشد. در واقع اگر شیلنگ را از برخی خدمات و فعالیت ها حذف کنیم واقعاً کار آنها با مشکلات اساسی مواجه می شود. البته در این گفتار به شیلنگ های آتش نشانی و همچنین شیلنگ های گاز به طور مشخص اشاره نشده است. اگر بنا باشد شیلنگ های گاز و شلنگ های آتش نشانی را هم به مساله‌ ی ما اضافه کنیم اهمیت شیلنگ دو چندان می‌شود.

مواد اولیه تولید شلنگ آب ساختمانی چیست؟

قیمت و کاربرد شلنگ آب خانگی

این محصول پراستفاده از ماده ای بنام PVC ساخته می شود. چنانچه کیفیت و قیمت خوبی داشته باشد همواره مورد تقاضای مشتریان بوده و خواهد بود. قیمت و کاربرد شلنگ آب خانگی انواع محصولات برای مصارف خانگی، باغبانی و کشاورزی، آبیاری و امور خدماتی همواره مورد تقاضای مصرف کنندگان بوده است.

درباره‌ی علیرضا امامی

همچنین ببینید

  ویژگی‌ها شیلنگ آب خانگی

انواع شیلنگ آب در بازار کشور

انواع شیلنگ آب در بازار کشور تولید می‌شود. انواع شلنگ‌های خانگی در سایزهای ۲ تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.
×