قیمت شیلنگ های آب نخ دار مرغوب و مقاوم

قیمت شیلنگ های آب نخ دار مرغوب و مقاوم بسیار مناسب می باشد. انواع شلنگ های آب نخ دار در سایزهای مختلف تولید می شود. همچون شلنگ های نخ دار سایز ۲ تا نمره ۶ و دارای کیفیت بسیار زیادی می باشد که در اثر جابجایی ها بسیار مقاوم بوده و باعث پارگی و یا خراشیدگی درسطح آن نمی‌شود. شلنگ های آب خانگی نخ دار دارای قیمت مناسبی می باشد بیشترین شلنگ ها در حلقه های ۵۰ متری تولید شده و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای یک حلقه قیمت دارد.

هر متر شلنگ معمولاً بین ۱۰ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان بر اساس کیفیت و مرغوبیت به فروش میرسد. شلنگ های نخ دار دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از فشار آب قوی از آن استفاده نمود.

شرکت تولیدی اوجا شلنگ هم از جمله شرکت‌های تولیدکننده‌ی آن در سطح کشور می باشد که به بسیاری از کشور های همسایه ما نیز هم انتقال و ارسال می نماید.

 

شلنگ های نخ دار خوب و موارد استفاده از آن

قیمت شلنگ های آب نخ دار خوب و مرغوب

 

شلنگ های نخ دار خوب و موارد استفاده از آن

 شیلنگ های آب نخ دار با توجه به مقاومت و استقامت بالایی که دارند. به عنوان شیلنگ های فشار آب قوی بوده و نسبت به شلنگ های. معمولی از قیمت بیشتری نیز برخوردار می باشد. با توجه به افزایش این شلنگ ها نسبت به شیلنگ های معمولی در کشورمان باز هم می‌توان گفت که قیمت. آن نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر دنیا بسیار ارزان و به صرفه بوده و علت اصلی آن نیز مواد اولیه نفتی می باشد.

کشورمان آن را دارا می باشند و لذا قیمت شلنگ های نخ دار خوب و مناسب .در کشورمان نسبت به شلنگ های پی وی سی بدون نخ و آجدار و یا ساده تقریباً ۲۰ درصد افزایش قیمت دارد. در صورتی که شما بخواهید این شلنگ های خوب و بادوام را از شرکت تولیدی اوجا شیلنگ خریداری نمایید می توانید. با تماس از طریق همین سایت و یا شماره های تلفن درج شده در این سایت با ما ارتباط برقرار کرد. تا ما بتوانیم شلنگ های خوب و بادوام نخ دار مقاوم و مناسب را در اختیار شما قرار دهیم.

شلنگ آب نخ دار نمره ۲ را می توان در بازار برای هر متر تقریباً پنج هزار تومان تا ده هزار تومان خریداری نمود. هرچه شیلنگ ها کلفت تر و کیفیت بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. لذا هر چه  ضخیم تر و کلفت تر باشند. قیمت آن نیز بالاتر می‌رود چرا که مصرف مواد pvc در آن بیشتر بوده و لذا قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

مزیت های انواع شلنگ های آب نخدار مرغوب

 

شلنگ های نخ دار خوب و موارد استفاده از آن

شیلنگ های آب نخ دار مربوط دارای مزایای زیادی می باشند. که از جمله آنها می توان و این موارد اشاره کرد . اولین موردی اینکه دارای مقاومت بسیار بالایی بوده. و علت اصلی آن هم وجود نخ های پلی استر خوب و بادوام و درجه میباشد. که در لایه داخلی آن قرار دارد و باعث می‌شود. تا در دمای بالا نیز بسیار مقاوم بوده و از هم باز نشود.شلنگ های نخ دار خوب و موارد استفاده از آن. و در مقابل خورشید و اشعه دیگر همانگونه که گفته شد بسیار مقاوم می باشد. قیمت شیلنگ های آب نخ دار مرغوب و مقاوم و از طریق مواد شوینده هم مقابل پایداری خواهد بود.

می تواند فشار های بسیار بالایی را نیز تا ۶۰ بار تحمل نماید. بعضی از سیستم های آب از سیستم بهداشتی استفاده می‌نمایند. که فشار آب بالا را نیز تحمل می نمایند. و این شلنگ ها نیز دارای چنین وضعیتی می باشند. که بسیاری از کشورهای همسایه ما همچون عراق پاکستان افغانستان. ترکیه کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال می‌شود. و شما می‌توانید با درخواست خود این کالا و آنها را از ما خریداری نمایید.

درباره‌ی علیرضا امامی

همچنین ببینید

  ویژگی‌ها شیلنگ آب خانگی

انواع شیلنگ آب در بازار کشور

انواع شیلنگ آب در بازار کشور تولید می‌شود. انواع شلنگ‌های خانگی در سایزهای ۲ تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.
×